صفحات

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

حسرتهای ما پایانی ندارد " مقام عظمای ولایت, خاک بر سرت "


وقتی صحبت از" دست آوردهای انقلاب اسلامی" میشود  از ته دل برای خودمان که نسل سوخته ی ایران هستیم افسوس میخورم و برای کسانی که چشمهایشان  را بسته اند و بازهم طوطی وار این اراجیف را تکرار میکنند از صمیم دل آرزوی شفای عاجل میکنم چرا که اگر انسان آنقدر بی منطق و بی شعور  باشد که قدرت درک  و تحلیل ساده ترین مسائل روز را هم نداشته باشد انسان قابل ترحمی ست و نیاز به دلسوزی دارد, نه دشمنی.


ای مقام عظمای ولایت!!! که دم از "دست آوردهای انقلاب اسلامی" میزنی و همچنان بر این اراجیف پافشاری میکنی ! می خواهم شما را به گذشته ی نه چندان دور ببرم تصویر " تبلیغاتی" که میبینی نه از کره ی مریخ آمده و نه ساختگی یا فتوشاپ است خود میدانی , چرا که بارها اجناس فوق را با همین قیمتها در فروشگاه ها دیده ای! قیمت مجموع اجناس بالا در انزمان, کمتر از قیمت یک ساندویچ در سال 1391 است ...
حال بگویید در این سی و اندی سال برای رفاه مردم چه کرده اید؟ شما با در آمدهای سرشار نفت چه کرده اید؟ چرا میلیاردها دلار درآمد تغییری در جهت بهبود سطح زندگی مردم ایجاد نکرده؟ چرا صنعت و اقتصاد کشور در حال نابودیست ؟! بهبود سطح زندگی سرت را بخورد چرا هر روز شاهد فقر و فلاکت بیشترمردم هستیم ؟! آیا مردم لبنان و فلسطین از مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان و... که حتی آب آشامیدنی سالم هم برای نوشیدن ندارند واجب ترند؟ بعد از جنگ 33 روزه میلیار ها دلار برای بازسازی لبنان با سرعت نور به حسن نصرالله پرداخت کردی! از کجا؟ از چه منبعی؟ از درامد روزه خوانی ات؟!

بعد ازگذشت سالها از فاجعه ی "بم" هنوز هم مردم باید هر روز آوار و خرابی های بم را با چشمان خود ببیند و خاطرات آن روزهای شوم را مرور کنند . مردم خوزستان هنوز باید شاهد خرابیهای جنگ ایران در مقابل برادرن غیور عراقی !!! باشند. اینجا چه میتوان گفت جز " خاک بر سرت" .
میگویید بحران اقتصادی جهانیست و همه ی دنیا با آن درگیر است ! مگر تا 2 سال پیش ما بحران نداشتیم که خیانتهای خود را به گردن بحران اقتصادی جهانی میاندازید؟ دوستی میگفت سال 1357 در مکه با 1000 تومان زمان پهلوی 500 ریال سعودی میگرفتیم و الان باید با 1000 تومان 1 ریال بگیریم در همان سال 1357 نوشابه در عربستان 1 ریال بود و اکنون نیز همان یک ریال است پس چرا بحران اقتصادی جهانی در میان کشور های نفت خیز فقط گریبان مردم ایران را گرفته؟ لابد میگویید چون عربستان  در آمد نفتی سرشار دارد؟ مگر ما نداریم؟ یا چون عربستان زائر دارد؟  مگر ما پتانسیل جذب توریست (زائر) را نداریم؟ در آخر نتیجه ای که میتوان گرفت این ست که نابسامانیهای اقتصادی و اجتماعی از "بصیرت" شما سر چشمه میگیرد . بنازم به این بصیرت!

راستی این هم یک نمونه ی دیگر از دست آوردهای انقلابتان!


                             

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر