صفحات

۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

سلامت محیط دنباله برای شما چقدر اهمیت دارد؟ " فراخوان برای مشارکت در بهبود دنباله"

درود بر دوستان دنباله ای; همانطور که میدانید مدتیست که برخی از کاربران دنباله از مدیریت درخواست بازنگری در قوانین سایت و ایجاد تغییرات مثبت جهت  بهبود دنباله داشتند. اما این حرکت تقریبا ناکام ماند چرا و به چه علت؟! قصد ندارم اکنون به آن بپردازم.

در حال حاضر مسئله ای که اکثر کاربران دنباله را میازارد ساخت اکانت های مضاعف و موقتی جهت ایجاد اخلال در سایت و توهین  شخصی به کاربران است. یقینا همه ی دوستان از مشکل مورد اشاره ی این حقیر آگاهند به طور مثال کاربر روانپریشی که چند روزیست با ساخت اکانت های گوناگون اقدام به فحاشی در زیر لینکها,انجمنها و تهدید و فحاشی به کاربران در پیام خصوصی نموده.حتی کار به جایی رسید که لینک با محتوای فحش و تصاویر پورنو ارسال کرد و آن را به خانواده ی کاربران نسبت داد.
با ایجاد تغییرات جزئی در نحوه ی ارسال نظر برای کاربران جدید توسط مدیر سایت (هر چند این تغییرات هم بی نتیجه بود و کماکان به ارسال نظرات  و فحاشی ادامه میدهد) روز گذشته با داغ کردن لینکهای چند ماه قبل صفحه ی اول و دوم (لینکهای سبز) پر شد از لینکهای تاریخ گذشته و قدیمی  و متاسفانه برخی از کاربران بدون توجه به تاریخ ارسال! به آن لینکها رای دادند.

مذاکرات با مدیر سایت " کیا آرین " بدین جا ختم شد که دست ایشان برای تغییرات بیشتر بسته ست و اگر خواهان تغییرات بیشتر برای رفع این مشکلات هستید باید از مهیار درخواست کنید و...

و اما پیشنهاد برای کاربرانی که خواستار ببهبود وضعیت سایت هستند. اول اینکه دراستدعا دارم بخش نظرات این لینک مشارکت
 کنند و پیشنهادات خودشان را ارائه دهند و مهمتر اینکه همه به صورت هماهنک در پیام خصوصی از مدیر کل سایت مهیار درخواست رفع مشکل کنند. امید دارم که همه ی دوستانی که دنباله برایشان مهم است در این فراخوان مشارکت کنند.سپاسگزارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر