صفحات

۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

اگر به دنباله و بقای آن علاقه مندید این مطلب را بخوانید

درود بر کاربران دنباله
دوستان همانطور که میدانید چندیست دنباله با رکود شدیدی از نظر ارسال لینک و مشارکت کاربران مواجه شده و این مساله باعث نزول کیفبت مطالب سایت و همچنین دلسردی کاربران فعال و زحمتکش گردیده.

همه میدانیم که دنباله با تمام محاسنش معایب بسیاری از نظر فنی دارد که اینجا قصد بحث در مورد آن را نداریم چرا که قبلن در مورد مسائل فنی و ایجاد تغییرات در انجمن ها و لینکهای مربوط بسیار بحث کردیم و قرار شد که مدیریت تفییراتی را جهت ارتقا کیفیت فنی و ظاهری دنباله اعمال کند و خوشبختانه طبق گفته ی کیا آرین مقدمات کار فراهم شده و این اصلاحات انجام میشود .

اما نکته ی مهم اینجاست که با گذشت زمان و تداوم وضعیت کنونی روز به روز از تعداد کاربران فعال کاسته میشود و اگر به زودی فکری به حال دنباله نکنیم بی گمان جبران این خسارت خیلی سخت است.
برای جلوگیری از این اتفاق تنها یک راه باقیمانده و آن اینست که همه ی کاربران به مهیار پیام خصوصی بزنند و از مهیار بخواهند که تغییراتی که قرار است در سایت انجام دهد را در مدت کوتاه و ظرف هفته ی آینده اعمال کند .دوستان در پیام خصوصی برای مهیار توضیح دهید که سایت مشکلات فنی زیادی دارد واگر هم پیشنهادی جهت بهبود وضعیت سایت دارید مختصر و مفید بیان کنید .باز هم تکرار میکنم اگر بقای دنباله برایتان اهمیت دارد این موضوع را جدی بگیرید چون دنباله به مرز خطر و نقطه ی بحران  رسیده.
 از هر گروه و اندیشه ی سیاسی اجتماعی هستید تفاوتی نمیکند دنباله مکانیست که توسط آن میتوانیم صدایمان را به گوش دیگران برسانیم پس بیایید همه با هم همت کنیم و دنباله را نجات دهیم. سپاس
 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر